Önce Eloy Bar'dan ayrılış, sonra Lust'tan çıkış; ve en nihayetinde de Ekşi Limon'a veda ediş. Mortal Kombat'a döndü lan hayatım; ben gariban Johnny Cage oldum, karşımdaki yavşak Scorpion'da ''FINISH HIM!!'' diyen götünü yırtıyor.
Hoş olmadı tabi.
Evet.
18 Ağustos 2009 Salı
17 Ağustos 2009 Pazartesi
Bu nasıl bir iş yareppim?
Arkadaş yine yürüdm ya te Beşiktaş'tan Çapa'ya, daha önce de yürümüştüm, ama bu mantıklı bi iş değil ki; üniversitenin ilk yılında; ''Ehi ehi çılgınız lan, neler yapıyoz ooolom'' diye, Çapa'dan Aşiyan'a yürümüşlüğüm de var, valla bak, ama bu hafif mallık gibi gelmiyor da değil hani. Niye mi? Tabi ki ördek sevgilim yüzünden...
Ayran içtik ayrı mı düştük?
Hayır, kesinlikle; ayran içtim midem bulandı. Ayıp değil mi lan? Kaç yıllık ayran içicisiyim, ilk kez başıma geliyor.
Yeni grubumla ilgili gelişmeler naklen yayında burdan; çok yakında.. :)
Bugünkü sözlerimi Stone Temple Pilots'tan bir dizeyle noktalıyorum: Vazelin. ahahahahha
De hadi kaybolun, sinirlerimi attırmayın.
Ayran içtik ayrı mı düştük?
Hayır, kesinlikle; ayran içtim midem bulandı. Ayıp değil mi lan? Kaç yıllık ayran içicisiyim, ilk kez başıma geliyor.
Yeni grubumla ilgili gelişmeler naklen yayında burdan; çok yakında.. :)
Bugünkü sözlerimi Stone Temple Pilots'tan bir dizeyle noktalıyorum: Vazelin. ahahahahha
De hadi kaybolun, sinirlerimi attırmayın.
8 Ağustos 2009 Cumartesi
Kaç para lan bi flüt???
Fülüt mü flüt mü? Nası yazıcaz ki biz bunu şimdi? Valla ben flüt yazdım, öyle.
Ev taşıyacağız, bilgisayarı da formatladım oh mis? Peki dota?
Sahilde insanlar kol kola sımsıcak, hadin hep beraber coşalım çünkü coşmamak elde değil...
Eyi günler :D
Ev taşıyacağız, bilgisayarı da formatladım oh mis? Peki dota?
Sahilde insanlar kol kola sımsıcak, hadin hep beraber coşalım çünkü coşmamak elde değil...
Eyi günler :D
5 Ağustos 2009 Çarşamba
YİNE BEN
Lan kim olacaktı başka? Blog benim şifre benim hayret bişey, sinir etmeyin adamı.
Abi yine Almost Famous seyrettim, gene şahaneydi film valla. Esasında filmle ilgili bi iki bir şeyler karalamak isterdim fakat gel gör ki burada(blogspot.com) kendi çapında film eleştirmeni olan insanlar da mevcut; ve ben onlara da kılım, bu yüzden çılgın boş muhabbetlere devam...
Dolu muhabbet etmek isteyenler; bana özelden ulaşın.
Yok lan ulaşmayın şaka yaptım.
Okuyucu sayım 4'e ulaşmış;
Teşekkürler Türkiye...
Abi yine Almost Famous seyrettim, gene şahaneydi film valla. Esasında filmle ilgili bi iki bir şeyler karalamak isterdim fakat gel gör ki burada(blogspot.com) kendi çapında film eleştirmeni olan insanlar da mevcut; ve ben onlara da kılım, bu yüzden çılgın boş muhabbetlere devam...
Dolu muhabbet etmek isteyenler; bana özelden ulaşın.
Yok lan ulaşmayın şaka yaptım.
Okuyucu sayım 4'e ulaşmış;
Teşekkürler Türkiye...
4 Ağustos 2009 Salı
OH BE
Hocam bitti, vallaha da billaha da bitti.
Film müziklerini bitirdim mutlu huzurluyum. Daha da film müziği yapanın ta sülalesini. evet. Valla.
Cidden yapmıcam.
Film müziklerini bitirdim mutlu huzurluyum. Daha da film müziği yapanın ta sülalesini. evet. Valla.
Cidden yapmıcam.
30 Temmuz 2009 Perşembe
O may gad!!!
''Ben geri zekalı değilim,Gemi Mühendisiyim.''
Yeter ula bitsin bu işkence rahat rahat şu cümleyi sarf edeyim. Benim hakkım değil mi?
Annem geldi, yemek manyağı olduk evcek, kimsesizler yurduna döndü burası. Ama benim anam var heh he.
Harry Potter ve Melez Prens'te iyiydi, ''Kitapları gibi değildi abi çok kesmişler yeaaaaa'' diye sik sik konuşacak değilim; ben de okudum lan kitapların tümünü, bi susta seyret. Burdan tüm mal arkadaşlara Harry'den gelsin: Ananı Kedavra!!
Ben gidip zeytinyağlı sarmaya yumulacağım.
Evet, iyi geceler.
Yeter ula bitsin bu işkence rahat rahat şu cümleyi sarf edeyim. Benim hakkım değil mi?
Annem geldi, yemek manyağı olduk evcek, kimsesizler yurduna döndü burası. Ama benim anam var heh he.
Harry Potter ve Melez Prens'te iyiydi, ''Kitapları gibi değildi abi çok kesmişler yeaaaaa'' diye sik sik konuşacak değilim; ben de okudum lan kitapların tümünü, bi susta seyret. Burdan tüm mal arkadaşlara Harry'den gelsin: Ananı Kedavra!!
Ben gidip zeytinyağlı sarmaya yumulacağım.
Evet, iyi geceler.
13 Temmuz 2009 Pazartesi
Haaa öyle yani.
Evet, pırıl pırıl oldum tekrardan.
Gitarist Onur geri geldi. Yeni yerler yeni yüzler şahane gelecek. Kesin takip etmek lazım bu defa işleri.
Demek ki talep görüyormuşuz. Gördük az önce ordan biliyorum.
İyi geceler.
Gitarist Onur geri geldi. Yeni yerler yeni yüzler şahane gelecek. Kesin takip etmek lazım bu defa işleri.
Demek ki talep görüyormuşuz. Gördük az önce ordan biliyorum.
İyi geceler.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
